Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, May 20, 2013

new face!!!

annyong!!!
bile teringin nak berblog balik,teringin pula untuk make-upkan diary online nie...n selepas berhempas pulas  mencari itu ini,pakai imej nie tak cantiklah n mcm2 masalah.........tadaaaaaa...nielah hasilnya....comel dop....wahahahaha!!!!!tapi dop r secomel blog2 len di luar sane an....saye tau saye nie hanyalah seorang gadis yg baru je nak mendalami ilmu mencomelkan blog nie...n nie pun sekadar tangkap muat je...yg mane kawaiiii!! akan ku ambil,terima kasihlah kepada semua(kerana aku da terlupadimana mengambilnya,teruknya aku nie an) kerana memberi tutorial dalam me'make-up'kan blog nie=)....tengok blog aku nie macam aku nie pinkholic lah pulak..tapi sebenarnye aku bukan ye...aku lebih sukakan aqua tau....nak cerita sal kelmarin lah...ok...

dalam post yg terdahulu aku da bagitau yg my beloved sis akan gradkan..so die da grad!!!congratulation to you!!wow...nak menunggu itu satu siksaan lah pula...kami adik beradik terpaksa menunggu di luar dewan sama cam orang lain..panas siot! ibu n ayah aku pula duduk dalam dewan lah nak tengok kakak aku nek pentas amek sijil..n sebenarnya nie lah 1st time dlm keluarga aku yg kakak aku grad...so lepas nie tunggu aku lah pulak kan...n sekarang kakak aku sedang menuntut pelajaran peringkat ijazah di UITM Machang...so best of luck for u along!!...n aku akan meneruskan perjuangan aku di dalam jurusan seni kulinari sem 5..arrrrggg...tinggal lagi 2 sem...sekejap je an...n btw time aku sem4 dulu,aku praktikal di Johor u'olls...1st time juga aku nie berjauhan dengan family nie..dapt lah rase pengalaman duduk berjauhan dengan family n merase tempat orang nie..yg penting kalau duduk jauh kenalah pandai jaga diri..kita nie kadang2 akan mudah terpengaruh dengan orang disekeliling kita macam rusa masuk kampung kan n faktor yg melemahkan aku adalah duitlah...susah nak survive kalau tiada benda nie n berbekalkan duit ptptn n elaun yang aku dapat tiap2 bulan dpt juga melaluinya..hehehe..walaupun menangis nak balik pada mulanya,aku berjaya juga survive disana.......ok tatatititutut!!!

No comments:

Post a Comment