Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Sunday, May 19, 2013

smile brighter like sun...

  pada malam yg da nak beransur pagi nie tibe2 je terasa nak mengupdate blog...yelah da mmg lame kan...da berkart n berhabuk aku rase blog nie...maaf lah kalau tibe2 rase cam terover sikit title tu...(bukan shine bright like a diamond ok u'ollls n biarlah sekali sekali nk merase lebih2 sikit nie)...actually kelmarin mmg amat menyeronokkan bagi aku..yelah da mmg lame x jumpe rakan2 high school nie....kiteorang pergi mesra mall(mesra mall je yg sedap kat dungun nie..sob..sob ) kiteorang pergi tgk wayang,karoak n makan semestinyelah kan..lepas tu destinasi terakhir kiteorang di pantai kemasik...cantiknya pemandangan kt sane tau tak  kalau nak dtg kt terengganu nie pergi lah melawat pantai2 kt sini..semuanye indah2 semua tau...harinie pula  my beloved sis akan graduate...tinggal aku sorang  jelah lagi yg akn berjuang di medan diploma nie... go!!go!!!yeah!!!! n aku akan masuk sem 5..tinggal 2 sem lagi...menakutkan lah...wuaaaaa!!! so 2 hari nie mmg amat mengembirakan aku la...lalala....
oklah bye for now!!!

No comments:

Post a Comment