Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, April 21, 2011

。◕ ‿ ◕。.....:p

Aku ne sebenarnye xlah beberape pandai nk masak..tapi kalau berkaitan dengan buat kek,kuih,atau roti memang aku nie dalam bahagian oklah..kdg2 x jadi...=(..well semua pun begitu kan..even chef wan buat kek poun bantat...nie kan pula orang yg memang sedikit jer ilmu di dada ni...Pasal nak menimba ilmu..aku suruh r ibu aku ajar care2 nk siang ikan...time tengok ibu aku wat..senang sangat..tapi mase time aku wat...hahaha...aduhai payahnye..hancur ikan tu aku kerjakan..
mujurlah ibu aku x marah..bru jer beberape ikan aku sudah siang,kwan aku call...so terpakse lah berhenti coz hari tu aku da janji nk jumpe kwn kat mc donald...Kemudian..sesi pembelajaran aku disambungkan kelmarin..ibu aku bgi 100% kepercayaan kat aku untuk siang ikan nie walaupun aku nie x berape pandai..well..lepas da beberape ekor ikan aku da wat...barulah aku dpat teknik yg betul n senang bagi orang yg kidal macam aku nie...hehe..i hope i can  do better next time..=)...
Aku nk wat kek cam anime nie wat....can i???yes..i can!!!..go go girl!!!

No comments:

Post a Comment