Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, April 4, 2011

hurm....ape kes nie..?????

OMO..OMO..OMO..
komputer aku wat hal pulak mase aku ade mood nak coret2kan cikit dalam nie...time2 camnie ler cik komputer kita nie nak main2 pulak...tapi nak wat camnerkan,da nasib aku,tapi mujurlah ade e-book adik aku,bolehlah tutup cik komputer ni n sambung balik dekat e-book adik aku punyer.Budak2 zaman sekarang memang banyak didedahkan dengan bende2 siber nie,untunglah dieorang...=(..
Nie pulak tentang ABPH 2010.Tahniah Shaheizy sam kerana menang anugerah bintang paling popular 2010...memang da agak pun dia akan menang punyer..=)
Memang lawak giler time johan n usop wicha(hantu kak limah balik kampung) naik kat atas pentas,solle..solle..solleee..(dengan gaya tangannya)Mostly terhiburlah dengan ABPH malam nie dengan gandingan pengacara Raja Azura,Zizan n Sharifah Shahira..(^-^)
  • d(^.^)b..Sekarang nie  aku dengar lagu dari nashrin-fobia cinta.First time aku tengok klip video bagi lagu nie,aku ingatkan artis nie dari indonesia tapi rupe2nye dari My stars LG.Sedap jugaklah lagu nie.Pasal bab2 lagu nie teringat pulak lagu Friday nyanyian Rebecca black.Aku tak tahulah nak cakap ape pasal lagu nie,tapi yang pastinya lirik dia adelah cikit2 kelakar.Dengan lagu tulah dia nie famous.Selain dari lagu fobia cinta nie,aku ade jugaklah minat lagu dari Yovie & Nuno,manusia biasa dan tak setampan romeo.N tak ketinggalan juga group dari Korea,U-kiss punyer lagu,0330,Suke sangat lagu nie.Dari omputeh punyer artis pulak,aku suke lagu2 Taylor Swift
  • Back 2 december
  • Mine
  • jump then fall
  • tear drops on my guitar
  • n..more..
Memang best r lagu2 Taylor Swift nie.
Lirik cikit:
  • Fobia cinta-Nashrin.
"Bukan aku tak sudi bersama
Cuma diri tak sanggup terluka
Dulu terlalu percaya
Tak sangka aku mangsa
Fobia cinta.."
  • Mine-Taylor Swift 
"Do you remember,
we were sittin' there, by the water?
You put your arm around me for the fist time
You made a rebel of a careless man's careful daughter
You are the best thing that's ever been mine..."
  • Manusia Biasa-Yovie & Nuno
"Aku memang manusia biasa 
yang tak sempurna dan kadang salah
namun di hatiku hanya satu
cinta untukmu luar biasa..."

Malas nak cari lirik lagu tak setampan romeo,so lirik lagu manusia biasa sudahler.
  • 0330-U-kiss
"na ajikdo neoreul jiul su eobseo
jakkujakku niga saenggangna
niga neomu bogo sipeo
bamsae hansumdo jal su eobseo
nae mam changmuneul dudeurineun bissori
niga tteona beorin geujari
neomunado geuriwoseo
bamsae hansumdo jal su eobseo nan"





I..my..me..mine

No comments:

Post a Comment