Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, April 1, 2011

biLa lAmpU TerpaDam......

Nie bukanlah kisah seram atau kisah yg ade kene mengena dengan kejadian2 yg menakutkan tapi kejadian nie memng betul2 berlaku.Sebenarnye lampu bilik air terbakar dan ayah aku pun tukarlah mentol yang terbakar tu pade yg baru punyer.Tapi mentol nie adelah masalah sedikit;kadang2 lampu yang baru nie tiba2 terpadam..Cerite pasal lampu yg tiba2 terpadam nie,kejadian nie berlaku dekat adik bongsu aku.Time mula2 adik aku nie nak mandi lampu tu okaylah tiba2 adik aku dalam bilik air menjerit.Mase dengar dia menjerit tu,memanglah kitaorang tak kisah sebab dia memang macam tu.Tiba2 nampak dia keluar dari dalam bilik air sambil menjerit lampu terpadam.Mujur sempat dia ambil kain tuala.Lepas tu,ayah aku baikilah sekejap,then lampu tu kembali menyala n adik aku tu sambung kembali mandi.Tak sampai 10 minit,lampu tu tertutup semula.Aduhai,nasib badan.Mujurlah time tu dia dah abis mandi.Selepas tu,mak aku suruh aku pasang lilin untuk letak dalam bilik air,so kitaorang mandi hanya bertemankan lilin sahaja.

No comments:

Post a Comment