Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Sunday, June 9, 2013

annyoung sem 5...=)

aishhhh....esok da stat kelas bagi sem 5 nie...urgghhh...thp kmlasan tu x pyh nak kate lak n...semestinye amt malas utk mulakn sem nie tpi perjlnan haruslah diteruskan...betol tak...tpi aku still lagi x dftr kos nie sbb aku still lagi ade 1 paper yg tertangguh..x tau nak amek lam sem nie ke atau amek mase final nanti...means aku akan praktikal smbil belajar kat sini...hrp2 tiada aral melintang aku akn truskan ambil semua subj. yg dlam sem 5 nie...sbb mls nak clash masa kan,susah jadinya kan...masuk sem nie kire last sem belajar di uitm...wah3.....lip lap lip lap da masuk sem 5 kan ..maka bnyaklah esaiment yg menunggu.ahaha...n semestinye dinner sem nie aku akn pergi sbb kiteorg kirenye last kan..so..enjoy..(amboi..blom stat belajar lagi da fikirkan sal dinner yer..aha...advance gitu)esok stat kelas d kitchen...urmmm..aha... btw nie last bagi  bulan rejab...bulan rejab da nak melabuhkan tirai kemudian bulan syaban mula menjelma.selepas itu ramadhan kan...sekejap je...da nak puasa...amalan kita pula dimana?...

No comments:

Post a Comment