Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Sunday, January 23, 2011

。◕ ‿ ◕。

hohohohohohohoho...
Assalamualaikum..pembuka bicara..
hehehe..
im think im going crazy now..!!
<@>_________<@>
back to the topic..
sebenarnye aku nak bagi cikit ulasan berkaitan dengan drama2 yang aku sedang tonton sekarang nie...
tak lain dan tak bukan adalah drama2 korea iaitu
  • dream high
  • my princess
yang tu je,,,buat masa sekarang la..hohoho..  (^o^)
pasal dream high nie..aku baru jer tengok yang eps 5..malam nie bru ar tgk eps 6 punyer..
aku suke sangat ngan song sam dong..ahhhhhhh.he's so cuteeeee..
yang membuatkan aku tgh giler nie..mase song sam dong selamatkan Hye Mi..last sekali song sam dong yang kene pasu bunga yang dilempar dari atas..Baek Hee la yang lempar..
betape jahatnye Baek Hee..
dulu Baek Hee nie kirenye watak yang baik ar..tapi sekarang da terbalik..huhuhu..
Hye Mi pulak jadi baik..
scene aku suka lak mase ke empat-empat pelajar spesel punye..wat persembahan lagu SNSD tell me ur wish
so cute taecyeon aku...
IU pun ape kurang nye,...hehehehe..
go!go!go!go! DREAM HIGH!!!!

My princess lak....
satu tabik spring r buat sape yang wat drama nie..
drama nie membuatkan aku nak tergelak sepanjang mase tau tak.(^o^).
n menangis tak terkecuali..ade jugak scene2 sedih tau tak..hhuhu...yang nie pun aku tgk eps 5 gak..n malam nie eps 6..
eps 6 i cant wait to seeeeee
bcoz lam tu ade scene2 macam criet Full House punyer..
comey giler kim tae hee..
n baik pulak tu..
kim give 5 star to two drama...heheheh..
stop sampai sini r.. adik aku da panggil nk suh masak nasi..tak reti2 nk masak nasi..tahu makan jer!!!ㅜ_ㅠ

1 comment:

  1. eh,.sme la ngn sye,.
    2 in 1,.
    tiap2 mggu gler nk tggu yg eng sub pye kuar,..
    hehe

    ReplyDelete