Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, January 1, 2011

iTs yeAr 2011!!!

now..
tahun 2010da poun menutupkn tirainye baru jer bbrape minit tadi
pejam celik 2x dah  masuk poun tahun baru..tak percaye rasenye..
byk ngat peristiwa yg berlaku lam taun 2010 tau x..
antrenye aku skarang da poun scare rasminye mninggalkn alam persekolahan menengah aku..
piala AFF berlangsung n MALAYSIA r pemenangnye,
piala dunia..the winner is ESPANYOL..
sbahagian dari penduduk indon lancarkan gerakan ganyang malaysia..(x patut wat cam nie)kite nie kan berjiran so x patut ade permusuhan..
********************************************************************

now..
nie pulak aku nk merapu cikit..
semenjak 2menjak nie..aku rasenye da taknak dengar gie lagu bigbang,,maybe nie dsebabkan aku tgk video gdragon n top wat party kt disko mne ntah..rase nek menyampah n marah mse ak tgk video tu..
nk nek menyampaH thp bangat smse ade spe ntah pmpuan mat salleh,,brkongsi minuman dgn gdragon aku da r minuman keras..
OH MY GOD..
lepas pde 2 mmg ak da x brape nk suke ngan bigbang..
dulu time ak tgh thp gaban dgn bigbang nie..aku ciap daftar jdi BBVIP tau x..
jdi r aku seorang BBVIP..
skrang aku da x lyn sume tu..
but..................
skarang aku da fall in love ngan ft island,f.cuz,2pm,2am..
yg ft  island,aku minat lee hongki,jaejin
f.cuz aku minat semua..
2pm aku minat kat taecyoung
2am aku minat kt lagu dieorang coz lgu yer kene ngan halwa telinge aku iaitu ballad
aku mmg suke sgt ngan lagu ballad nie..
esp..dgn lgu ft island always be mine nie..
mmg mendayu sgt r  dgn lgunie ..

 

No comments:

Post a Comment