Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, November 20, 2010

Me..mYsELf...I...(*.*)

Assalamualaikum...
dear diary...
hari nie,,pelbgai drama aku tengok..n paling mnyentuhkn hati aku ialah cerita Quran Buruk.
walaupun cerita nie da lame..n Arwah M.Rajoli yg brlakon tpi still lgi mnyentuh hati aku yang mmg mudh tersentuh dgn bbk yang tngkap leleh nie..
crte nie sal seorang tok imam di sebuah kg.Kluarge tok imam nie,mmg sosial sgt2.thats mean akhlak yg buruk r.dgn bininye ade affair dgn org lain,ank2 yer liar nye..mmg cm bkn ank pak imam r..
bgi aku,pak imam nie spatutnye buat ape yg disuruh oleh syariat seperti jika si isteri brakhlak buruk,si suami sepatutnye mnasihati si isteri,jika si isteri msih ingkar,si suami harus mngasingkan tempat tidur,jika si isteri msih lgi ingkar,si suami harus memukul isterinya tanpa niat memukul sekadar memberi peringatn shaja.
 ...............................................................
sekian shje sal crite2 nie,
yg nie sal len lak,,
x sbr2 lk rsenye nk abiskn exam aku nie..
coz,aku nk ngat wat kek,n nak ngat tgk drama2 korea yg da lme aku idamkn nie..spt
  • sungkyunkwan scandal
  • playful kiss
  • youre beautiful
  • the fugative plan b
  • my girlfriend is gomiho
  • oh,my lady
  • dating on the earth
  • n more...
huhu~da lme aku mnantikan saat itu...mse 2 mmg xde ar org nk marah aku...hehe...
TATA~

 

No comments:

Post a Comment