Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, June 14, 2010

my firSt time iN mY lIfE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

seumur hidup aku ni r first time aku men bowling tau...dulu aku trtanye2 berat sngt ke bola bowling tu...n then finally kmusykilan aku trjawap..bola bowling nie ade berat,ringan n sderhane..first aku wat smuanye msuk longkang tau..kcian kat aku (T_T)..tpi aku brusaha jgak then boleh lah...ade r ckit kene btg2 die tue...happy giler ar time tu..after a few minute,,i have some problem.'senggugut'..trpakse bhenti men n pass kt adik aku;abang...pndai jugk adik2 ak men..lepas habis,aku bnyak skali skor tu poun sbb ayah ak poun join gak..hehe..kirenye 1 keluarge r nie...aku xkan lupekn pengalamn nie tau..lepas tu aku poun bli rotiboy..trbest r roti 2.ptutlah roti laris smpai ke luar ngare..like korea,singapore..time aku nk balik lak,ade kmalangan brlaku..mangsenye mati mse accident tu..time aku lalu tue,ade lagi myt si mangse tu..takut sngat..smpaikan kmi semua trkatup senyap..




nie sal len lak..nmpaknye group korea u-kiss akn dtng ke malaysia kn..bestnye klu ade kt kl..mesti jumpe dieorang..huhu..

No comments:

Post a Comment